#Alapjogokért Központ

Kivillant Szánthó Miklós titokzoknija, avagy osztogatás Alapjogokért Központ-módra
 

Kivillant Szánthó Miklós titokzoknija, avagy osztogatás Alapjogokért Központ-módra

A K-Monitor kiderítette, hogy a Szánthó Miklós vezette Alapjogokért Központ 100 millió forintot költ logózott reklámajándékokra, többek között 2000 pár titokzoknira, 1000 flakon naptejre, illetve 100 sajtkéskészletekre. Jogosan merül fel a kérdés, hogy mi szükség lehetett ezekre, hogyan lehet ezeket hasznosítani. Ez nem hagyta nyugodni a Duma Aktuál csapatát sem, így jutottunk el oda, hogy Magyarországon a McDonalds’ban dolgozni is kiváltság vagy hogy milyen veszélyeket rejt egy logózott diótörő vagy mit szívna ki Kasza Tibor Kiszel Tünde köldökéből egy hipotetikus magyar celebpartyn.

hvg360 hvg360




Orbán gyenge jobbos kínálattal és a Harcosok Klubja második részével táplálja a patriotizmus tüzét az idei CPAC-en
 

Orbán gyenge jobbos kínálattal és a Harcosok Klubja második részével táplálja a patriotizmus tüzét az idei CPAC-en

Béke, Harcosok Klubja, patriotizmus, szuverenitás, Isten, Haza, Család – ilyen hívószavak köré épül az idei budapesti CPAC, amelyre a világ különböző pontjairól érkeznek szélsőséges populista politikusok és influenszerek. A HVG szakértők segítségével körbejárta, hogy valójában mekkora súlya van ennek a rendezvénynek a nemzetközi jobboldalon, és miért fontos a kormánynak, hogy évről évre otthont adjon neki.